Kolotoč pro Ninu
- adoptujte koníka

Naše měsíční charitativní kampaň Kolotoč pro Ninu vyvrcholí 8. června 2025 velkou veřejnou akcí na Letné. A my nabízíme firmám možnost zapojit se a podpořit dobrou věc:

  • Adoptovat konkrétního koně na historickém kolotoči u Národního technického muzea
  • Být prezentováni jako partner v rámci kampaně i na samotné akci

Co konkrétně adopce 
koně zahrnuje

  • Vaše jméno/logo u konkrétního koně na kolotoči
  • Možnost stát se „kmotrem“ koníka i osobně na akci 8. června (vhodné pro zaměstnance, vedení, interní PR)
  • Možnost zviditelnění v médiích – kampani se věnují influenceři i zástupci médií
  • Volitelné: zapojení zaměstnanců jako dobrovolníků nebo podporovatelů (např. vlastní fundraising, sdílení)

Co získáte

jako firma

  • Viditelnost v rámci silné PR kampaně s podporou influencerů a médií
  • Reálný dopad – pomoc rodinám, dětem a výzkumu vzácného a agresivního typu nádoru
  • Smysluplné CSR, na které můžete být pyšní – zapojíte se do systematické podpory výzkumu skrze členství NFN v mezinárodní iniciativě DIPG Collaborative
  • Možnost dlouhodobé spolupráce

Koníci k adopci

  • Victoria

    K dispozici

  • Anglius Adoptován

    Adoptován: Würth

    266.405,- Kč

  • Nina Adoptován

    Adoptován: Lorkoma

    50.000,- Kč

  • Čenda

    K dispozici

  • Elza

    K dispozici

  • Berťas

    K dispozici

  • Čaroděj Adoptován

    Adoptován: NeverEnough

    113.623,- Kč

  • Cvalda

    K dispozici

  • Tara

    K dispozici

  • Jocker

    K dispozici

  • Naděje

    K dispozici

  • Fantazie

    K dispozici

  • Štístko

    K dispozici

  • Neda

    K dispozici

  • MaTina

    K dispozici

  • Radost

    K dispozici

  • Ziggi

    K dispozici

  • Sivak

    K dispozici

Vybrali jste svého favorita?

Výborně! Teď nám stačí jen zavolat, nebo poslat e-mail s vaší volbou a finanční částkou, kterou chcete svého koně podpořit a my s vámi dohodneme vše potřebné. Děkujeme za vaši podporu.

Dosah prvního ročníku a další plány

  • Na Letné se loni vystřídalo několik stovek lidí a zástupců široké veřejnosti, primárně rodin s dětmi. Cílem pro další ročník je přiblížit se tisícovce návštěvníků, byť si přesné statistiky nevedeme a akce je pro všechny zcela zdarma.
  • Akci pořádáme ve spolupráci s Národním technickým muzeem a se záštitou starosty Městské části Praha 7. Mediálním partnerem akce je Český rozhlas Radiožurnál.
  • Celkem vyšlo v roce 2024 před akcí, o akci a po akci 30 mediálních výstupů, mj. v deníku Právo a na Novinky.cz, v MF Dnes a na iDnes.cz, ve zpravodajství i publicistice ČT, na Blesk.cz, v CNN Prima News a v dalších menších či lokálních médiích. Cílem pro další ročník je toto číslo překonat a výstupy rozšířit i do dalších prominentních médií.

Možnosti dlouhodobého partnerství

Přidejte se jako firemní partner k našemu úsilí v boji proti DIPG. Vaše podpora může mít různou formu, od jednorázových darů až po dlouhodobou oboustranně výhodnou spolupráci.

Přínosy pro vás

  • Smysluplné CSR, zlepšení vnímání značky 
  • Daňové zvýhodnění
  • Podpora okrajové, ale perspektivní části výzkumu - větší viditelnost díky zájmu médií o nové téma
Finanční podpora
1
Finanční podpora
A

Jednorázový dar

Přímý finanční příspěvek na konkrétní účel:

  • Výzkumné programy
  • Stáže kliniků v prestižních světových centrech zaměřených na dětskou neuroonkologii.
  • Charitativní veřejné akce
  • Konference
  • Publikační činnost

Přínosy pro vás

  • Okamžitý dopad a viditelné výsledky
  • Spojení s projektem - uvedení jména, loga atd. na každém veřejném výstupu o projektu
  • Daňová uznatelnost daru dle platných zákonů
  • Možnost uvedení mezi našimi oficiálními dárci
  • Možnost networkingu a zvýšení společenské prestiže
B

Pravidelná podpora


(měsíční, roční)

Dlouhodobá finanční podpora nám umožňuje strategické plánování našich projektů. 

Přínosy pro vás

  • Status „dlouhodobého partnera“
  • Možnost většího zapojení do činnosti fondu
  • Přímé propojení značky s činností a posláním fondu
  • Pravidelné reporty o využití darovaných prostředků
  • Logo a poděkování na webu a všech materiálech informujících o činnosti nadačního fondu
  • Marketingová podpora (PR články, komunikace v médiích, označení v propagačních materiálech)
Nepeněžní podpora
2
Nepeněžní podpora
A

Darování produktů
nebo služeb

Věcné dary (např. vybavení, software) nebo služby (např. marketing, právní služby, fyzioterapie, psychologická podpora).

Přínosy pro vás

  • Efektivní využití zdrojů firmy v rámci společenské odpovědnosti (CSR)
  • Zviditelnění firmy při realizaci projektů
B

Zaměstnanecké programy

Zapojení zaměstnanců do sbírek nebo dobrovolnictví 

Přínosy pro vás

  • Posílení firemní kultury a loajality zaměstnanců
  • Zlepšení image zaměstnavatele

Zaujaly vás nabízené možnosti?

V případě vašeho zájmu vám rádi představíme další detaily, nebo domluvíme akci na míru vaší představě.

Přejeme si, aby v budoucnu rodiny dětí nemusely od lékařů slýchat větu: „Jděte domů a užijte si váš zbývající společný čas,“ ale místo toho dostanou skutečnou naději na úspěšnou léčbu. Investice do výzkumu mohou tento sen proměnit ve skutečnost. Děkujeme, že zvažujete partnerství s naším nadačním fondem – rádi s vámi probereme, jak společně přispět k opravdové změně.

Doc. MUDr. Martin Chovanec, Ph.D., MHA,
spoluzakladatel nadačního fondu

Vážíme si vašeho soukromí

Tato webová stránka používá cookies především k analýze návštěvnosti. Přečtěte si více v zásadách ochrany soukromí.